18:05 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چای

نماد ۸ شرکت چینی با ارزش روز ۱۴۳ میلیارد دلاری از بورس لندن حذف شدند
نماد برتر- بورس لندن در پی اقدام اخیر آمریکا در تحریم ۸ شرکت چینی به بهانه همکاری نظامی ، اقدام به حذف سهام این شرکت ها با ارزش روز ۱۴۳ میلیارد دلاری کرد .
تهران و ۹۵ شهر از قرمز به نارنجی رسیدند / تمدید محدودیت ۶۴ شهر+ فهرست
نماد برتر- با مصوبه ستاد مقابله با کرونا و از شنبه آینده ، محدودیت ۹۶ شهر دارای وضعیت قرمز از جمله تهران به نارنجی تغییر و محدودیت های قرمز ۶۴ شهر برای یک هفته دیگر تمدید شد.
موج‌سواری شرکت‌های پخش بر جزر و مد بازار روغن!
نماد برتر- روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده‌های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه‌ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می‌رسید.
گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
عرضه اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان با قیمت یک سوم نمونه خارجی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان را با یک سوم قیمت نمونه‌های خارجی به بازار عرضه ‌کرد.
آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.
روغن خام به کارخانه ها رسید، اما ...
نماد برتر- یک تولیدکننده مواد غذایی از جمله روغن در زرندیه، از تامین روغن خام و از سرگیری تولید روغن در واحدهای تولیدی این محصول خبر داد.
نارضایتی ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی
نماد برتر- سخنگو و نائب رئیس دوم رئیسه اتاق اصناف ایران گفت که نتایج نظرسنجی اتاق اصناف نشان می‌دهد ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی از این تسهیلات ناراضی اند.
ریزش دلار در روز انتخابات
نماد برتر- شاخص دلار با نگرانی از هرج و مرج پس از انتخابات آمریکا ریزش کرد.
چین منکر تحریم کالاهای استرالیا شد
نماد برتر- چین در واکنش به گزارش رسانه ها مبنی بر دستور این کشور به واردکنندگان برای توقف خرید مجموعه ای از کالاهای استرالیایی در بحبوحه تنش در روابط دو کشور، اعلام کرد کاهش واردات کالاهایی نظیر شراب، زغال سنگ و شکر نتیجه تصمیم خود خریداران بوده است.
تداوم روند صعودی دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- شاخص دلار برای سومین روز صعودی ماند.
فروش‌های اجباری و عجیب /روغن در قبال خرید باطری قلمی و چای ایرانی...
نماد برتر- این روزها فروش‌های اجباری عجیب و شرطی در واحدهای صنفی بوشهر تبدیل به معضلی برای خریداران شده است؛ از فروش هر کارتن روغن خوراکی در قبال خرید یک کارتن سفره یک‌بار مصرف و اسکاچ، تا فروش روغن در قبال خرید باطری قلمی و چای ایرانی...
نابودی مشاغل انرژی در بحران کرونا
نماد برتر- شرکتهای نفت و گاز در سراسر جهان برای دوام آوردن در برابر رکود تقاضا در بحران شیوع ویروس کرونا، به تعدیل کارکنانشان روی آورده اند.
ادامه صعود دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- برای دومین روز متوالی دلار به صعود خود ادامه داد.
صعود جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار صعود نیرومندی را تجربه کرد.