03:28 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چای

خطر چای سنواتی بیشتر از اختلاس مدیر دبش!
نماد برتر - در حالی اخبار ریز و درشت اختلاس در لایه های مخلف کشور هر روز ایرانیان را شگفت زده می کند که اینبار یک برند تولید کننده چای روی همه قبلی ها را سفید و آبروی برخی را نیز با خود برد.
دولت تصدی‌گری اقتصادی را به حداقل برساند
اقتصاد کشور باید به صورت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد تا آنان بتوانند به راحتی در فضای اقتصادی کشور فعالیت کنند و بخش خصوصی با اعتماد بیشتری وارد شده و اقتصاد را از وضعیت مبهم خارج و آن را پیش‌بینی پذیر کند.
گوگل تهدید شد!
نماد برتر - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.
تورم 110 درصدی کالاها در زمان خواب دولت!
نماد برتر - افزایش تورم در ماه گذشته به نحوی بوده که کالا و خدمات بین ۲۰ تا ۱۱۰درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته است و «روغن و چربی ها» در صدر این گرانی قرار دارد.
بازگشت کارمندان بیشتر به دفتر مرکزی مایکروسافت
نماد برتر- مایکروسافت دفتر مرکزی خود در آمریکا را از آغاز ۲۹ مارس به روی کارمندان بیشتری می گشاید.
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر
نماد برتر- ستاد ملی کرونا با اعلام آخرین وضعیت ۳۰ استان که به‌ جز دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر خبر داد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
بورس نیویورک چینی ها را اخراج نکرد
نماد برتر- بورس نیویورک اعلام کرد دیگر در نظر ندارد سهام ۳ غول ارتباطاتی چین را از لیست‌های شاخص‌های خود حذف کند.
کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟
نماد برتر- طی اّبان ماه سال جاری، ۳۰۱ انباردار متخلف به اتهام اختفاء، احتکار و عدم اعلام موجودی کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و به طور کلی بعد از ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها تاکنون، کالاهای اساسی شامل برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی و انواع شوینده و بهداشتی بیشترین ارزش ریالی کالای مکشوفه در استان‌ها را تشکیل می‌دهد.
دونالد ترامپ دستورالعمل اخراج شرکت های چینی را امضا کرد
نماد برتر- دونالد ترامپ صبح امروز مصوبه‌ خروج شرکت‌های چینی از بازار سهام آمریکا را امضا کرد. بر اساس این مصوبه شرکت هایی که قوانین حسابداری آمریکا را رعایت نکرده اند، از بازار سهام این شرکت خارج می شوند.
بورس آمریکا قرمزپوش شد
نماد برتر- شاخص های بورسی وال استریت نتوانستند رکوردشکنی جدیدی را ثبت کنند.
چین در آستانه انعقاد قرارداد چندمیلیاردی وام در برابر نفت با عراق
نماد برتر- عراق قرار است یک قرارداد چند میلیارد دلاری با شرکت ژنهوآ اویل چین امضا کند که تحت آن در قبال قراردادهای بلندمدت تامین نفت، پول پیش دریافت خواهد کرد.
استقبال وال استریت از واکسن کرونا
نماد برتر- آغاز واکسیناسیون عمومی در انگلیس باعث صعود شاخص های بورسی آمریکا شد.
صفحه قبل | صفحه بعد